close
Blogtrottr
籤詩千思千千事-人生如棋.落棋不悔 :: 痞客邦 PIXNET ::
人生如棋,黑與白的交錯,生與死的交融。人生如棋亦如戲,棋中有戲,戲中有棋。棋中戲中演人生。 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
【摘星工廠】12星座本週愛情運勢(2014/2/3~2/9)
Feb 3rd 2014, 10:09

1013176_622432767806704_1853531676_n  

*牡羊座*:愛情運勢雖有攀升跡象
本周牡羊的愛情運勢雖有攀升跡象,但逐漸走低的局面仍舊難以挽回。單身者,
可能會被熱心腸的親戚朋友安排相親,這對你來說,無疑是抓住愛情的一次大好機會,但很遺憾,旁人的有意撮合中間變數很多,你與那人聯絡過幾次便沒了下文。有伴者,談情說愛的興致受心情的影響,心情好時各種甜蜜恩愛,後半周心情逐漸低落,若不留心控制情緒、避讓矛盾,可能會與另一半發生不必要的爭執。
*金牛座*:愛情運勢起伏較多

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xjoisjd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()